jom bobok!!

Monday, May 24, 2010

lantak as..landak berduwi kew x..

aku nie gewam tahap maxima das nie..either they noe or not diz blog...lantak las...selama nies aku xpernah masop campow pape hal yum melibatkan HN nies..tp for diz time mmg dah xdpt nux thn sgt..sabar tu adew thp dye...ckp uwam fitnah tu bedosa lah tulah nielah tp dye tu tudos uwam bukam2 xpamgel fitnah?hey gurl ..here is not for da actors..if u wan to try to be an actroz..here is not a rike place owkey!!...ktorg xpernah sebup,eja, pom namew ko tp uwam dh blh teka sapew yum slalu bwat benda tu bab tu mmg khejew ko..dan kow semdiwi yum twase ..kebiasaan nya uwam yum bersalah akan cpt twase..apa yum ko bwat hr tu dh terbukti ko yum salah...oops kesiam kam kap pakwe ko..jas dgr ctew ko jas..yum direka smata2...dah cbe pertahankan ko..nk tegelak pom adew...aku wase klu af dah lamew kow tesimkir bab xdew uwam nux undi kow..ko mmg xkenam budi..pk las skep apew uwam dh bwat kat ko?jgn asyep pk apa yum dh ko bwat...bab kow xbwat pape..hEh!...aku dah cbe lembupkam atie aku nie untop timew ko tp aku tingup kowam nie maken hr maken menjadi2..hey damn people..i noe wat u jaz said to my mum..ko nie penakup gak eak..ckp blakam2 jerk..ckp lah dpn2 senam aku nux ganyam ko..aku xpernah lg cipta sejarah gaduh ngan uwam nies..klu ko nux aku cipta sejarah aku beyeh jas...aaAArrRRggGGhHHHHhhh gewam nyust aku kap ko nies!!!!....

YA ALLAH berikanlah aku kesabaran untop menghadapi semua nie..padamkan lah api kemarahan dalam diri inie..
YA ALLAH berikanlah aku kesabaran seperti sultan salahuddin ayubi semasa memrangi tentera salib...
amiiin...

No comments:

Post a Comment