jom bobok!!

Friday, January 7, 2011

banjew oo00o banjew nek aiiiww ooo...




5thn stgh dust duk tranum...tp xpernah lah balex kaybe lam keadaan banjir yam dpt membuatku menanges seowam diwie didalam keweta vios DBL 2080...hahaha klakaw kan...bukannya apee...aku nanges as bab aku dust laz kecip bwk plakx kewenta vios...kekgi dibuwat nyuz mampoz kewenta tu camnew lah aku nux tolap...tapii alhamdulillah selamat sampai kaybe walaupom amex masa yam lamaa...hehew!!...tp skrum isaw plakx camnew nux balex tranum...owh N00ooo!!!...camnew nim...mengikup ramalan cuaca sabtu nie laz ujam tanpa henti...arap2 cam tu as...bab keadaan kat unisza glew babe..xpernah2 aku tgk steruk nim...


haaa teruk kam banjew kali nim..biasa kat jalan2 utama..aiw xdewlah camni...tringap plakx kat umaz dato usof nor duloo terpaksa mengharungi air taipwritter dipagi awie...n now terpaksa mengharungi aiw gakx tp yam lebey timgi paras aiw nyuz...klu uwam normal kap paras lutot...klu aku meb parasbuku lali jer kowp..hahaha..

ooooppp batt dust low nim...malaz nux charge...len kali lah plakx eak aku upload gambaw unisza yam dilanda banjew nim...doa kan gue slamat sampai ke tranum...amiin..

No comments:

Post a Comment