jom bobok!!

Friday, April 15, 2011

orang diet cepat gemowk????

lately uwam ckp aku maken gemowp...tp arabella ckp xnampap pom haku gemowp..haku pom xnampak aku gemowp...cuma nampap bewisi...hahaaha...kebetulan aku terbaca satu post lam blog fav aku...kat blog tu dye ade upload vid tp skrg vid tu xley bkak dust...so xleylah aku nux post kat sini...tp aku paste dye punya xpelenesom occay...


Mudahnye bile sorang tu start diet,die da menyempitkan ruang makanan dalam perut dia sehingga ruang tu kekal camtu,so lepas die da kurus,die fikir nak makan banyak,die pun ambil makanan berlebihan dari yang biasa diambil(time diet),jadi kuantiti makanan yang masok melebihi ruang makanan dalam perutnya sehingga lebihan itu betukar jadi lemak. Faham? Dan perkara ini diistilah sebagai REBOUND! (ni yang aq faham,maybe salah tapi 80% aq yakin betul,hahahahha)..

selama nie aku ngn arabella diet bkn utk kurus tp utk menjaga kesihatan (eceeeiii)... so scara xlsgnyaa aku ngn arabella jadik kuwuz...hahaha...pew yg kami mkn hanyalah segala spesies dgn mee...xkiralah pagi atau mlm...kami akn mkn nasi 1 kali jerk sminggu..

tapi akhir2 nie kami pom xtaw pe jns nafsu yg telah merasuk jiwa kami...tiap hari mkn nasi doll...tiap saat kami rasakan diri kami seorang yg kebuluran...dan aku..celik jerk mata..mengunyah..celik jerk matew mengunyah...sampaikan lam kelas pom aku ley lg mkn keropok...hahahahaha....

so rike now.aku kena diet balik sblm terlambat...oh noooo..nanti xmuwat nak pakai bj kawen yg camtep2...hahahahahaa

No comments:

Post a Comment