jom bobok!!

Thursday, May 5, 2011

Buat Mu wahay "orang yang sangat penting" dlm idopkoo

sesungguhnya dirimuu tahoo ku bokannya berniap untop tidak pergi,
sesungguhnya bokan sampai hatikoo untop berbuat demikian..
sesungguhnya kamoo adalah orang yang sangat penting dlm idopkoo..
sesungguhnya kamoo yang sentiasa berada di tepiikooo...
sesungguhnya kamoo yang sentiasa menemanikoo ke mana sahaja..
sesunggguhnya aku suka untuk ketawa n sedeh bersamamuu.
sesungguhnya dirimoo tahooo aku hanya ada dirimuu sbg penemankoo di sini..
sesunggunya aku tidak pernah kecewa denganmuu..kalau ada pom ianya tidak begito menyakitkan kerana itu adlah dirimu yang sentiasa dengan koo dan aku bahagia...u


maafkan aku jika hanya dengan perkataan " xsey" membuatkan mo kecewa
maafkan aku kerana itu bukan niatkuu..
maafkan aku untop segalanya....
maafkan aku
i'm soory
pagpasensiyahan mo akoo..


p/s : tekpun msg hakoo gitooo..berair slalohh kitto!!hawkahwkahwkahwk...sakep pallooo !


No comments:

Post a Comment