jom bobok!!

Monday, July 4, 2011

hasil seni dari lumpur..

oram ckp sape2 yang tgn menulis gna tgn kiri adalah uwam kreatif...dr aku kecip sampai lah besaw..puas aku duk pikio...aku xdewlah kreatif spt yg dikatakan...ala stakap kreatif 30 lebih dr uwam normal tu xdew bezanya....tercarik2 jgk lah kat manew kelebihannya..uwam ckp gna tgn kiri tulisan dye lawa...haku tgk tulisan aku cam bearwuckx jerk...hahaha...uwam ckp lg gna tgn kiri nie bijak...klu nk di ikutkan lam fameli aku...aku yam palim bengap...aku pown tercariklah lg ...uwam ckp tgn kiri nie kreatif...aku pown pk2 gak xdew nya kreatif...aish..susas aku nux pikio nya...aku olwez mengharapkan aku seowam yg kreatif yam blh menggegarkan dunia...over kan dunia nash...occay lah menggegarkan qlate sudaa...hahahaha...tp tulah rs nya impian hanya jd mimpi...so kowam layan jewlah art dr lumpow hasil seowam yg kweatif...hew!!


No comments:

Post a Comment