jom bobok!!

Friday, June 11, 2010

kesinambungan drp bloq yana..






nie lepaz selebrek bufdei mimi...i still remember diz one kek secret rexepi..banana choc's cake..tp sparus jask...bab aku bawak balance dr bufdei abh dr kaybe..hahahaha..lepaz selebrek.."buwak" sapa kul2 pg...ms nie gap kitew pakai style mat2 datim...hew!!










kat T.E.R..plan sebenaw maw pewgi bowlim..tp tmpah fenus...tewoz tukaw plan g men kudew...














nie selebrek bufdei ct..tmpt sebenaw adalas lam bilep tp ostel blackout plap..panaz babe..













bowlim tenemenk..bestah games..palim besh tingap na menk..punyalas slamber tp olwez strikkkeee...masew nie gowp aku baek smula ngan farija...dye aja aku menk bowlim..aku layam jaz..sumew khejup tingap aku yor ajar aku....hahahahaa











nie enuel dimner palim gempaq di udm..walauponk aku dpt jd "PRINCES" tp aku xlas sebahagi mc sa n hafiq...terpaksow weh duet ngan adie..hawkhawkhawk...

No comments:

Post a Comment