jom bobok!!

Wednesday, June 23, 2010

try to remember

nice to remember diz....

tempat: blop khatijah
masa : 10-12
tarikh : 15.8.2005

mimi : hmm ngantup lah (sambel menguep)

wan : sekadar melemparkan senyum..

mimi : borim lah subject ni..urm nak pamgel apew nie?

wan : errmm pamgel wan jerk..urm awak? (cekek luwai nest)

mimi : shamimi (aku pun tpk makpo mimi xperkenalkan arabella)

wan : owh..tinggal kat manew?

mimi : asal kota bharu tp duk kat dungun

wan : eh kb katnew?

mimi : pasir pekan..bwh jambatan too..bla..bla..bla

wan : owh dekat jewlah..eh klu pewgi kaybe meh as jln2 umah..urm mimi ank bongsu kew?

mimi : samel tgelap..xlas anux sulom drp 9

wan : hah ??sulom drp 9??

too las 1st time kami knl..lepaz drp tuu kami hanya berbalas senyum...hinggalah suatu hari di rumah dato'yusof nor...

mimi : nk duk manow nie..mcm penuh dust nie (smabel gelap)

wan : mie..sinielah..atas nie kosom lg..xtually tmpt ct tp dye xles dup cnie aircomkan..dye lemlas.. (dilema nux cekep qlate kow luai)

mimi : kosom nie?olos kuwuz las kekgi kena naek turun tamga..hahaahaha

wan : hahahahaa

malam too mimi memperkenalkan elken..siap tomjop sumew gambaw taip..hahahah

wan : oooo..(dlm hati : adus derep selim las plot horm..layam jewlah)

mimi mmg peramah..stp converxatiom dye yam stap lu....dr rumas nie aku jd rapat..bkn jerk ngan mimi malah ngan SALMIAH...satu2 nya manusia yam aku palim anti masa sem satu dan duwe..hhahahaa...sal mmg xbgaul ngn uwam melenkan nana...tp hub dyorg berantakan n ms sem 3 sal dup ngan kitoram...dr stoo aku rapat ngan sal...kitoram penas adew cwita yam uwam len xtaw..hahaha..tp too cwite lamew..ntas macxa hingap lg kew x...di umaz too jugap aku maken rapat ngan acix,yana,ct,au,efa..n others...dan di umaz too jugap aku jd remgam ngn na n areda..bab nyust ms too na n ada jd mpp n kena dup ostel dalam...

kenkawan sumew..timew kasis bab sudie jd kawan aku susas senam...masew aku sakip kowam yam jaga xpecially mimi n sal..masew aku lapaw kowam bg makanan...masew aku strez kowan wat lawak yam mmg akn gelak sampai kul3,4 pg...kowam ajw aku erti persahabatan...kowam sabaw ngan kerenas aku...mmmg susas nux cr KAWAN mcm koram sumew nie...walaupun adew yam olwez moody tp atas dasar KAWAN..kitew masis berkawan sampai hr nie...laf u olll...muwah!!!



No comments:

Post a Comment