jom bobok!!

Friday, June 11, 2010

nea masow wat PBJ...bestah sangap bab fish demdew junior ...kembom si katap kembom..kempis si katap kempis..ruanow taw si fish jd kembum ..hahahaha



nie arie terakhir kitow praktikal kap varia armada...tempp buwam masow..glow as...nek jask tamgo toose kitow sukow pah ptg kitow dup suko..sapa kow a.shah tanyo "xletey kow duk sukow jas?"...munt jas wop meraum.."bakpo dust na?"..jeng jejeng..hahahahaa



nie ngan akauntam VA...palim sempoi..(Yankee,Alpha,Nano,Alpha)..(Alpha,Charlie,India,X-ray)..(Tango,Umbrella,Tango,Tango,Oscar)



ahakx!!falim swik..mie pesa yam bg..mlm dye adew enual dinnew dye belikan 1 kuntom mawar..den dye kol aku sus pewgi pantai..aku panix teponk mimi...masow toose..sparos dr ktorg masop udm bab mlm tue adow music show...dyoram g ngan khetow aku..sow dyoram terpaksow blah dr show to den tewoz meh amex aku den ktorg g pantai..OMG..pesa mae ngan anif bg skuntom mawar..dr mlm tow pah ceros dup senges sowam..hahahaa..wpun swik tp xgewam gewam gap ngan dye...sowie pesa bkn xsukew tp xtebukak atie lg..jeng jejeng!!!



diz one ponk pesa yam bg...masew nie claz tg.ibrahim...course aku n pesa digabumkan..pesa msg suh kwar klaz jap..bilew aku tingap pesa kwar aku ponk kwar as..hingapkan apowlas sapa sus kwar slamlus..tup tup dye bg sponger box nies..hahaha..pesa baek sangap..bilow aku lapw dye meh ata mkanan kap umas DYN..masow toose peberek dwink aku milow ais...tiap2 arie pesa ata milo ais..sapa gemop debok aku..hahahaa...

No comments:

Post a Comment