jom bobok!!

Monday, June 27, 2011

how to describe it???

hye elibodie wazzup?huhuu....aku still dgn kejew yang memonemkam kepalo nea...den blew agak strez tgn nie gatallah nux bkak blog nux mengarut jerk...hahaha...xtually dr menggu lps lg jiwa aku berserabai ngosh...hadoiii ya...aku nux komxi ngan koram pown xley ...xtaw lah nux ctew camnew tp jiwa mmg kacaw as....aku wase cam nux isteria jerk..hahaha...tp xpew aku bg ms utk diri aku settle kan masalah jiwa kacau nie slama sminggu jerk..hahaha...aku wase ckplah sminggu....aku xnk ulam benda nie utk kali kedua....hahahah tentu koram fedap dh duk pk psl apewlah yg aku duk membebel niekamm...hahaaha xpe2 nantilah blew adew ms sesuai aku kan ctew gak....

hmmm dalam ngas layam jiwa kacau smalam...hadoii kecos plakx bibip2 haku kat rumah nea....dr 1st dtg sampai skrg xhenti2 gaduh...yg sowam brutal yg sowam lg lembut jerk...sian yg lembut tu asyik kna buli jerk dh lah agk berumur dh...aku tgk dye olwez nk nanges...kulit dye mcm arwah nenek aku...hadoii nea mula nux nanges nea....awi tu ktoram de kenduri kat umah...aku de belikan tudum br tp bsr plakx ngan dye...tgh aku make up dye dtg bilep tanya ade pin x bab tudum tu longgar ngan dye...aku bg lah yg aku punya...tp dye xley nux pakai..xmsk2 jgk pin tu...eh eh slh bkn pin...brooch..ngee~..pastu lamew gaklah dye turai...aku kesiam so aku tolom pakaikan...ble aku pgg dagu dye kulit dye menggelebeh cam kulit kebanyakan uwam2 tua...aku teruz ingat arwah nenek aku yg paaalim aku sayam...dloo pernah gk aku pakaikan nenek aku tudum den terkena kulit dye...aku twingap sgt kat arwah ms tu...teroz berair mata aku...den bibip tanya knapa aku nanges....aku cam biasew cover line mmg gred AAA+++ ...hahaha...den aku msk toilep nanges jap...hadooooiii....mmg glew kowp wimdu kat arwah nenek aku toose...walaupon aku de sowam lg nenek tp xsm ngan arwah...aku lebey rpt ngan arwah berbandim sowam lg...ntahlah..mungkin gap yg direka oleh nenek aku tu sendiwi yg membuatkan ktorang xrapat cam aku ngan arwah yang sentiasa rapat ngan aku....uwaaaaaaa....wimdoo nenek arwah mek..!!!

No comments:

Post a Comment