jom bobok!!

Wednesday, June 15, 2011

kerja..kerja..kerja

toink!!toink!!...tutty toltiey datang menyemakkan lagi blog kami inie..hew!!
sekarang tutty sgt2 bizie..bab sekarang dh start latihan industri...ms tutty sem 6 ritu...wase xsbr sgt nux praktikal..yewlah tutty rasakan lbh baik praktikal drp belajar lam claz yg olwez membuatkan tutty nantot mengantop...lps jerk taklimat LI ritu rs cam esop tu tewoz nux pewgi LI..tp tulah dh uwam bg gap utk rehat kta brehat jewlah kam..huhuu...5 ribulan ritu patutnya we oll lapor diri tp kebetulan cuti bufdei agom..so we oll lapor diri esokkan tu...walaupon 5 ribulam tu cowtie kami ttp pewgi..hahaha...kot2 laaa kan audit firm tu xcuti...hehee...den esokkan tu lps lapor diri 1st job yg tutty kena bwat audit sampling...siooootttt xsama ngn yg tutty blajar...totally 100%...dustlah kena soal byk plakx tu...cam hampagas jerk wase...yewlah ..tutty blew dh abes exam awi tu teroz bumkus buko lam kotak..xde dh nux bc2 nya....damn!!kena soal..kelentom???...xley bab dye mmg expert glew2 dol...tp susah camnew ponk tutty bwat jgk...1st day tutty balik dgn keadaan tgn kesayangan tutty nie yg lemah....koram imagine lah dr kul 8 pg - 5 ptg asyik menulis ngn tkn calculator jerk...klu xbtl amount yg kira rs nux balim jerk kalku tu kat dimdim...mmg geram thp cipank jask wase...hr ke-2,ke3 dan sterusnya tutty harungi hari demi hari dgn aty yg tabah...eceee..biar glew tensom pown..hahaha...dan tibalah ari ini yg mmg mmg mmg..meeeemaangggg tensiom...sampaikan tutty msk lam bilik rest antuk2 kepala kat dimdim...koram imagine dr kul 8 pg sampai 5 ptg aku duk kira benda yg sama jerk tp xdpt jumlah yg dikehendaki...blew check punya check..upe nya...bdk praktikal yg b4 aku nie adew buwat mistake dalam calculation nya...patutlah aku xjumpa2...tp even taw dye bwat mistake aku still xdpt lg jawapannya bab klu nux perbetulkan amount tu aku kena bkak sumew file2 2009 ..nk bukak file2 tu aku kna lah pewgi kat client aku...tp aku xdiberi kuasa lg utk bwat sumew tu....aish...wase mls sgt2 nux pewgi esowp...eh!!..eh!!..opppss lupew esowp kan nux bwat tax investigation...arap2 cik madi ajx aku..aish...excited nyaaa nux bwat TI nie....key lah guyx nux pewgi iron bj lu...manew taw ms ngas investigate tu jumpa balak ensem...hahahaa..dadaaaa...

No comments:

Post a Comment