jom bobok!!

Saturday, June 25, 2011

mencintai dan dicintai

LEBIH BAIK DICINTAI DARIPADA MENCINTAI...
itulah ayat yang sering didengar terutamanya dr golongan lebih dewasa dr aku expesolly my mum..she olwez said to me "biaw ore nk kto..jgn kto nk ko ore tp ore xsei kto"...itulah yg slalu aku dgr dr cik tomomie..huhuuu...awie nie aku cam wajem jerk nux tulis psl entri nea...dloo aku pernah pk..camnew lah nux idup tanpa pwasaan kat sesowam tu..n sampai skrg aku xley timew ayt tu...aku wase kita perlu dicintai dan perlu mencintai...bab tu adalah kunci kebahagiaan...tp perlu diingatkan...mencintaiiiiii sgt lah memeritkan..hahaha...cam de pengalaman jer kam..hagagaga....dan dicintai itu sumgos membahagiakan....klu kta diberi pilihan komprom2 kta akn pilih yg membawa kebahagiaan kan...tp klu yg klu yg membawa kebahagiaan tu xmembahagiakan kta jgk camnew?tentu koram fenim kam..camnie contohnya..Abu suka sgt kat Ana...abu syg gilew kop kat ana...mcm2 abu bwat utk ana..abu sanggup korbankan apa jerk utk ana..blew ana susah abu yg menyenangkan...blew ana sedey..abu yg mengumbirakan ana...sgala2nya untuk ana...kalau kta duk di tempat ana ofkoz bahagia kowp rs..tp ana lamsum xbahagia...knape??babnya ana sukakan uwam len..ana xmencintai pown abu tp ana dicintai oleh abu....

wamae yg katew cinta dpt dipupuk...tp koram kena ingat eak..adew gak yg xdpt dipupuk...contoh cinta yg dpt dipupuk...umie ngn abh aku kawen dyoram lamsum xknl den xpernah jumpa tp lahir jgk kta 5 bradik hasil cinta yg mereka pupuk..huhuuu...dan cinta yg xdpt dipupuk...contohnya sowam kenalan aku nie...dye kawen ats paksaan keluarga...bab cinta yg xdpt dipupuk..dye menduakan suaminya...aish..nie bahaya nie blew cinta xdpt dipupuk..walaupon asben dye syg kat dye tp dye xley nk timew gk asbem dye...
alamak!! xdpt nux simpulkan diz stowie ...bigbosh dh pamgelll..koram simpul semdiwielah eak...dada..didi..duuuduuuu...hew!!

1 comment:

  1. xleh nok sipul jugok nih gano?hahaha..agok r namo ana tuh..ahah

    ReplyDelete